ÁSZF

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK és Adatvédelmi nyilatkozat

Üdvözöljük az Egészségtudat Kft. (továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetett weboldalon. Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a www.trietadieta.hu weboldalon (a továbbiakban: Honlap) elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybevevő (továbbiakban: Megrendelő) általi használatának feltételeit.

Megrendelő személyes adatainak kezelése az Adatvédelmi törvény szerint történik.

A Honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a Honlapon elérhető egyéb tájékoztatások nyújtják.

A szerződés nyelve magyar. A szerződés írásbeli szerződésnek minősül, azokat a Szolgáltató a rendelésszámon iktatja, így az utólag hozzáférhető és megtekinthető.  Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

Megrendelő a Honlap használatával, megrendelés leadásával tudomásul veszi és elfogadja az alábbiakat:

  1. A SZOLGÁLTATÓ

 

Cégnév: Egészségtudat Kft.
Székhely, levelezési cím: 1222 Budapest Nektár u. 5/b.
Telefon: +36-20-550-22-81
E-mail: trietadieta@trietadieta.hu
Adószám: 23761098-1-43
Cégjegyzék szám: 01-09-976928
Bejegyző Bíróság neve Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Bankszámlaszám: 11722003-20165352
Számlavezető Bank: OTP
Tárhely szolgáltató:
Cégnév Tárhelypark Kft.
Irodánk címe: 1115 Budapest, Keveháza u. 3.
Telefon: +36 1 700 4140
Adószám: 23289903-2-13
Cégjegyzékszám: 13-09-145888
Bankszámlaszám: 12011179-01395626-00100003 – Raiffeisen Bank Zrt.
IBAN kód: HU38 1201 1179 0139 5626 0010 0003
GIRO kód: 12011179-01395626-00100003

 

Értékesített szolgáltatások köre

Az Egészségtudat Kft. mind a Honlap működtetéséhez, mind a szolgáltatások értékesítéséhez az összes jogszabályban előírt szakhatósági engedéllyel rendelkezik.

A https://trietadieta/ az Egészségtudat Kft. szolgáltatásainak forgalmazója, ezért ezekről a szolgáltatásokról, a leggyorsabban, és a legpontosabban, magyar nyelven, erről a weboldalról kaphat a Megrendelő tájékoztatást!

Értékesített szolgáltatások köre a dietetikához, táplálkozástudományhoz, pszichológiához és mozgásterápiához kapcsolódó szaktanácsadások.

 

  1. FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK

 

2.1.       Felelősség

Megrendelő a Honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan okozott, továbbá az emberi életet, testi épséget vagy egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

Szolgáltató kizár minden felelősséget a Honlap használói által tanúsított magatartásért. Megrendelő köteles gondoskodni arról, hogy a Honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat se közvetlenül, se közvetett módon ne sértse. Megrendelő teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.

A Megrendelők által a Honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.

A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amelyek más szolgáltatók oldalaira vezetnek. E szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

Az Internet globális jellege miatt Megrendelő elfogadja, hogy a Honlap használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve köteles eljárni. Amennyiben a Honlap használatával összefüggő bármely tevékenység a Megrendelő államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag Megrendelőt terheli a felelősség.

Amennyiben a Megrendelő a Honlapon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni a Szolgáltatónak. Ha a Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.

A Honlapon feltüntetett információk nem helyettesítik az orvosi szakvéleményt. A Szolgáltató a Megrendelő rendelkezésére bocsát minden információt a szolgáltatsról, melyek a törvények szerint szükségesek és elégségesek. Szolgáltató törekszik arra, hogy a Honlapon a lehetőségekhez mérten részletes és pontos információkkal szolgáljon az egyes szolgáltatás leírásoknál. Nem vállal felelősséget azért, ha bárminemű (direkt, indirekt) átmeneti vagy tartós károsodás vagy hatástalanság lép fel, áll elő szolgáltatáskor kapott tanácsadás be nem tartásakor, illetve annak következtében. Ugyanígy nem vállal felelősséget a hanyagságból vagy felelőtlenségből bekövetkező károsodásokért. Kérjük, mindenképp tartsa be a szolgáltatás igénybevételekor tanácsolt szakértői javaslatokat!

 

2.2.       Szerzői jogok

A Honlap egésze, annak grafikus elemei, szövege és technikai megoldásai, és a Szolgáltatás elemei szerzői jogi védelem vagy más szellemi alkotáshoz fűződő jog (így különösen védjegyoltalom) alatt állnak. Szolgáltató a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a Honlapon, valamint a Honlapon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát, szöveges tartalmat és egyéb anyagokat, a Honlap felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).

A Honlap tartalmának valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználás céljából a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett. A magáncélú felhasználáson túli felhasználás – például adatbázisban történő tárolás, továbbadás, közzé- vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.

A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően a regisztráció, a Honlap használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot Megrendelőnek a Honlapon szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására. A Honlap rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.

A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának minden elemére, különös tekintettel a  www.trietadieta.hu domainnevére, az ehhez tartozó aldomainekre, a Szolgáltató által foglalt minden más domainnévre, annak aloldalaira, valamint az internetes reklámfelületeire. Tilos minden olyan tevékenység, amely a Szolgáltató adatbázisának kilistázására, rendszerezésére, archiválására, feltörésére (hack), forráskódjainak visszafejtésére irányul, kivéve, ha erre a Szolgáltató külön engedélyt ad.

Külön megállapodás, vagy az erre a célra szolgáló szolgáltatás igénybevétele nélkül tilos a Szolgáltató által rendelkezésre bocsátott felület, illetve keresőmotorok megkerülésével a Szolgáltató adatbázisát módosítani, lemásolni, abban új adatokat elhelyezni, vagy meglévő adatokat felülírni.

A Szolgáltatás igénybevételével Megrendelő elfogadja, hogy a Szolgáltató a Szolgáltatás igénybevétele során a Megrendelő által feltöltött adatokat a vonatkozó Adatvédelmi Törvény  keretei között bármikor és bárhol, korlátozás és külön díj fizetése nélkül felhasználhatja.

  1. A HONLAPON TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁS

3.1.            Megrendelés

A megrendelés nem kötött előzetes regisztrációhoz, vagy feliratkozáshoz.

Megrendelő a Honlapon megrendelhető, kategóriákba rendezett szolgáltatások között a felső menüben illetve az ablakot legördítve is tájékozódhat és választhatja ki a megrendelni kívánt szolgáltatást. Megrendelő a megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról, egyéb választható tulajdonságáról, a termék képére kattintást követően kaphat további információkat. Megrendelő a „Kosárba rakom” gombra kattintva választhatja ki a megrendelni kívánt terméket és helyezheti virtuális kosarába. A kosárba az adott termékből a gombra kattintás után automatikusan csak egy kerül elhelyezésre.

Ha a Megrendelő terméket helyez a kosárba, akkor a képernyő jobb oldalán megjelenik a kosár tartalma. A Kosár felületen a Megrendelő részletesen megtekintheti és ellenőrizheti a kosárba helyezett termékek listáját, azok nettó és bruttó árát, a megrendelni kívánt darabszámot, valamint az összegző táblázat alján a megrendelése értékét és ezen a felületen tudja a mennyiséget is módosítani a nyilak használatával.

Ezen a felületen a Megrendelő még bármikor módosítani tud kosarának tartalmán, hiszen lehetősége van arra, hogy töröljön szolgáltatásokat a kosarából az „X” gombra kattintva, illetve a szolgáltatás mennyiségén (darabszámán) is változtatni tud a nyilak használatával.

A „Vásárlás folytatása” gombra kattintva Megrendelőt a Honlap visszanavigálja a termék jellemzőiről tájékoztatást nyújtó felületre, ahol Megrendelő folytathatja a Honlapon a szolgáltatások közötti böngészést. A „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintással Megrendelő folytathatja a megrendelési folyamatot a Honlapon.

A Tovább” gombra kattintva a rendszer a „Személyes adatok, számlázásí és szállítási cím megadása” oldalra navigálja a Megrendelőt, ahol a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatokat meg kell adnia.

Megrendelőnek a megrendeléshez szükséges adatainak megadását követően ki kell választania a fizetési módot. A „Tovább” gombra kattintva a „Rendelési összesítése” felületre érkezik a Megrendelő, ahol megtekintheti a megrendelt termékeket, azok árát stb. és a fizetendő végösszeget.

Amennyiben Megrendelőnek bármilyen kérdése merül fel a megvásárolandó szolgáltatással kapcsolatban az ezen az oldalon ismét megjelenő telefonszámon (0620/ 550 2281) vagy e-mail címen (trietadieta@trietadieta.hu) segítséget tud kérni döntéséhez a Szolgáltatótól.

Fontos, hogy a vásárlás folytatásához, Megrendelőnek ezen a felületen található jelölőnégyzet kipipálásával el kell fogadnia jelen ÁSZF-et és az adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.

Az oldal alján található „Fizetés” gombra kattintást követően pedig, Megrendelő véglegesen elküldheti a megrendelését. Szolgáltató a megrendelés sikerességéről az ezt követő felületen is értesíti a Megrendelőt, ahol a Megrendelő megrendelésének száma is megtalálható. A rendelés feladása tehát a „Fizetés” gombra kattintással történik, ami a Megrendelő részére fizetési kötelezettséget jelent.

Szolgáltató vállalja, hogy a megrendelést követő 24, de legkésőbb 48 órán belül felveszi Megrendelővel a kapcsolatot (telefonon, vagy e-mailben) és elküldi Megrendelőnek TriétaDiéta Anamnézis lapot.

 

3.2.            Adatbeviteli hibák javítása

Megrendelőnek a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig a Honlapon bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására a megrendelési felületen (pl. termék törlése a kosárból az„x” gombra kattintva). Adatbeviteli hibának minősül például egy rosszul megadott mennyiség, rendelési adatok elírása stb. (pl. szállítási cím).

3.3.            Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

A Megrendelő által elküldött ajánlat megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazolja a Megrendelő részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza a Megrendelő által a vásárlás, illetve regisztráció során megadott adatokat (számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget.

E visszaigazoló e-mail Szolgáltató részéről a Megrendelő által tett ajánlat elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre Szolgáltató és Megrendelő között.

Megrendelő mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg Szolgáltatótól az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt. Ha Megrendelő rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 napon belül jeleznie kell a Szolgáltató felé, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

3.4.            Termékek ára, kedvezmények

A Honlapon megjelenített szolgáltatások vételára az általános forgalmi adót és egyéb közterheket is tartalmazó módon (bruttóban) van feltüntetve.

A termékek ára magyar forintban (Ft) kerül feltüntetésre.

Amennyiben a Megrendelő megrendelést ad le egy szolgáltatásra, úgy a Szolgáltató kötelezi magát arra, hogy a kiválasztott szolgáltatást a megrendeléskor érvényes végső fogyasztói áron számítsa be a Megrendelőnek, mely árat a megrendelésre küldött visszaigazolás tartalmazza.

Amennyiben valamely rendelés vagy rendelések bármilyen okból módosításra, összevonásra kerülnek, a módosított rendelésre a módosítás időpontjában érvényes kondíciók vonatkoznak.

 

3.5.            Fizetés

Bankkártyás fizetés az OTP Bank rendszerén keresztül: A megrendelés végösszegének azonnali kifizetése történhet az OTP Bank bankkártyás rendszerén keresztül is. A rendszer biztonságos csatornát használ és automatikus. A Bank kizárólag a Megrendelő által megadott, a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat kapja meg a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon. A megrendeléssel kapcsolatos személyes adatokról és a vásárlás tartalmára vonatkozó információkról a Bank nem kap értesítést Szolgáltatótól. Másfelől, a fizetőoldal adattartalmáról a Szolgáltató szintén nem értesül, azokat csak a Bank érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a bank oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez a Megrendelő internet böngésző programjának támogatnia kell az SSL titkosítást. A megrendelés végösszegeként kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül a Megrendelő folyószámláján.

Fizetés PayPal-on keresztül: Ez esetben a Megrendelő a megrendelt termék árát a PayPal fizetési felületen teljesíti a Szolgáltató részére. A PayPal-os fizetéshez minden esetben szükséges a Megrendelőnek egy saját accountra, amivel be tud jelentkezni a szolgáltatás igénybevételéhez.

PayPal account létrehozása:

1)     www.paypal.com

2)     ‘Sign in’ gombra nyomással létrehozhatjuk a profilunkat

3)     Kiválaszhatja, hogy magánszemélyként akarunk regisztrálni vagy üzleti profilt hoz létre

4)     Adjuk meg a kívánt adatokat

5)     Jelentkezzen be a regisztrált e-mail címmel és jelszóval

PayPal-on keresztül csak abban az esetben tud a Megrendelő fizetni, ha utalásos tranzakción keresztül feltölti pénzzel.

A fizetéshez a Megrendelőnek a ‘Fizetés PayPallal’ gombra kell kattintania, majd be kell jelentkeznie a már regisztrált Paypal-felhasználó nevével és jelszavával. Ha minden adat helyes, akkor a ‘Continue’ gombra kell kattintania. Ezután a Megrendelő visszairányításra kerül a Honlapra, ahol pár másodpercet várni kell, hogy a rendszer feldolgozza a tranzakciót.

3.7.            Számla

Szolgáltató a megrendelt szolgáltatások megvásárlásakor, de legkésőbb 24 órán belül számlát állít ki, amelyet e-mailen és postai úton is eljuttat Megrendelőnek.

3.8.      Szolgáltatás kezdeti igénybevétel határideje

A Megrendelő által választott szolgáltatás igénybevételének első napjától számítódik a szolgáltatás időtartama. A szolgáltatás igénybevételének első napja a TriétaDiéta szakemberei (dietetikus, pszichológus, tréner, stb.) által nyújtott konzultációk első alkalma.

 

  1. ELÁLLÁSI JOG

4.1.            Elállási jog gyakorlásának menete

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki szolgáltatást vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”).

Fogyasztó jogosult a szolgáltatás adásvételére irányuló szerződés esetén 24 órán belül indoklás nélkül elállni, abban az esetben, ha még nem kezdődött el a szolgáltatás igénybevételének első napja, vagyis ha még nem vett igénybe egy TriétaDiéta szakemberei (dietetikus, pszichológus, tréner, stb.) által nyújtott konzultációt sem.

Amennyiben bármely szakterületen elkezdődött /folyamatban van / lezajlott a szaktanácsadás, az elállási jogot Megrendelő nem érvényesítheti.

Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni elektornikus (e-mail) úton, majd (például postán, telefaxon) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségekre a Szolgáltató részére. Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 4. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta. Mindkét esetben a Szolgáltató emailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 24 órán belül elküldi a Szolgáltatónak.

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által fizetett valamennyi ellenszolgáltatás díját. Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően elállási szándéknyilatkozatának küldési hiteles időpontját.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

 

4.2.            Fogyasztót mely esetekben nem illeti meg az elállási jog:

Amennyiben bármely szakterületen elkezdődött /folyamatban van / lezajlott a szaktanácsadás, az elállási jog Megrendelőt nem illeti meg.

 

  1. JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK

5.1.            Panaszügyintézés helye, ideje, módja

Megrendelő a szolgáltatással vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az 1. pontban megjelölt elérhetőségeken keresztül teheti meg.

Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Megrendelő a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt megőrzi – vesz fel.

Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni;

Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Megrendelőnek legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.

Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el. A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.

Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 15 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti. A panasz elutasítása esetén Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Megrendelőt.

 

5.2.            Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben Szolgáltató és Megrendelő között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, milyen jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Megrendelő számára:

– Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,

– Békéltető testület eljárásának kezdeményezése

Budapesti Békéltető Testület

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefon: 06-1-488-2131

Fax: 06-1-488-2186

E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

 – Bírósági eljárás kezdeményezése.

Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki szolgáltatást vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

 

  1. KEDVEZMÉNYES KUPONOK

A különböző mértékű kedvezményt biztosító kuponokat a “Kosár” oldalon tudja a Megrendelő beváltani. A kuponon található kódot a Megrendelőnek a “Kupon beváltása” részen található “Kuponkód” mezőbe annak érvényesítéséhez be kell írnia. A kód begépelése után a “Bevált” gombra kell kattintani, ekkor a rendszer levonja a kedvezményt a vételárból és visszaigazoló üzenetet vagy figyelmeztetést jelenít meg. A figyelmeztetés és a kupon beváltásának meghiúsulása a következők miatt történhet.

A kosárban található szolgáltatások összértéke nem éri el a kupon beváltásához szükséges értéket. Megrendelőnek a kuponhoz tartozó minimális kosárértéket ellenőriznie kell és ennek elérése után próbálkozz újból! Ha a Megrendelő a kupont már beváltotta korábbi vásárlás során, akkor ismét beváltani azt a kódot nem tudja, kivéve, ha az adott kupon többször beváltható.

A kupon semmilyen esetben nem érvényes kedvezményes szolgáltatásokra és csomagajánlatokra. Bizonyos kuponok kizárólag egyfajta szak-szolgáltatások vásárlásához használhatók fel. Amennyiben kosár olyan szolgáltatást is tartalmaz, melyre a kupon nem váltható be, úgy csak azokra a szolgáltatásokra fog érvényesülni az biztosított kedvezmény, melyek a kupon hatálya alá tartoznak.

Fontos! A kupont csak akkor váltsa be a Megrendelő, mielőtt a “Tovább a pénztárhoz” gombra kattint. Ha már beváltotta a kupont és változtat a kosár tartalmán, a kupon érvénytelenné válik és ismét be kell váltania a kosár tartalmának véglegesítése után, különben a kedvezmény a megrendelésre nem kerül elszámolásra.

A kedvezményes ajánlatok korlátozott ideig érvényesek. Ha a Megrendelő rendelése az akciós időszakot követően küldi el, a Megrendelő nem válik jogosulttá arra, hogy akciós áron kapja meg a szolgáltatást.

 

  1.  AZ ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK EGYOLDALÚ MÓDOSÍTÁSA

Szolgáltató jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a Megrendelők Honlapon történő előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a Honlap első használata alkalmával válnak hatályossá Megrendelővel szemben, azokat a módosítást követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni.

 

  1. ADATKEZELÉSI NYILATKOZAT

Peak Performance Products Hungary Kft. (a továbbiakban: Szolgáltató) a www.peakshop.hu (a továbbiakban: Honlap) működtetése során a Honlapra látogatók és a Honlapon keresztül személyes adataikat egyéb módon megadó (a továbbiakban együttesen Érintett) adatait kezeli.

Az adatok kezelésével összefüggésben a Szolgáltató ezúton tájékoztatja az Érintetteket a Honlapon általa kezelt személyes adatokról, a személyes adatok kezelése körében követett elveiről és gyakorlatáról, valamint az érintettek jogai gyakorlásának módjáról és lehetőségeiről.

Az Érintett a Honlap használatával elfogadja az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltakat, és hozzájárul az alábbiakban meghatározott adatkezelésekhez.

  • Definíciók

 

  1. Érintett: bármely meghatározott, személyes adat alapján azonosított vagy – közvetlenül vagy közvetve – azonosítható természetes személy;
  2. Személyes adat: az érintettel kapcsolatba hozható adat – különösen az érintett neve, azonosító jele, valamint egy vagy több fizikai, fiziológiai, mentális, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára jellemző ismeret -, valamint az adatból levonható, az érintettre vonatkozó következtetés;
  3. Hozzájárulás: az érintett akaratának önkéntes és határozott kinyilvánítása, amely megfelelő tájékoztatáson alapul, és amellyel félreérthetetlen beleegyezését adja a rá vonatkozó személyes adatok – teljes körű vagy egyes műveletekre kiterjedő – kezeléséhez;
  4. Tiltakozás: az érintett nyilatkozata, amellyel személyes adatainak kezelését kifogásolja, és az adatkezelés megszüntetését, illetve a kezelt adatok törlését kéri;
  5. Adatkezelő: az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet – jelen esetben a Szolgáltató -, aki vagy amely önállóan vagy másokkal együtt az adatok kezelésének célját meghatározza, az adatkezelésre (beleértve a felhasznált eszközt) vonatkozó döntéseket meghozza és végrehajtja, vagy az általa megbízott adatfeldolgozóval végrehajtatja;
  6. Adatkezelés: az alkalmazott eljárástól függetlenül az adatokon végzett bármely művelet vagy a műveletek összessége, így különösen gyűjtése, felvétele, rögzítése, rendszerezése, tárolása, megváltoztatása, felhasználása, lekérdezése, továbbítása, nyilvánosságra hozatala, összehangolása vagy összekapcsolása, zárolása, törlése és megsemmisítése, valamint az adatok további felhasználásának megakadályozása, fénykép-, hang- vagy képfelvétel készítése, valamint a személy azonosítására alkalmas fizikai jellemzők (pl. ujj- vagy tenyérnyomat, DNS-minta, íriszkép) rögzítése;
  7. Adatfeldolgozás: az adatkezelési műveletekhez kapcsolódó technikai feladatok elvégzése, függetlenül a műveletek végrehajtásához alkalmazott módszertől és eszköztől, valamint az alkalmazás helyétől, feltéve hogy a technikai feladatot az adatokon végzik;
  8. Adatfeldolgozó: az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely az adatkezelővel kötött szerződése alapján – beleértve a jogszabály rendelkezése alapján történő szerződéskötést is – adatok feldolgozását végzi;
  9. Adattovábbítás: az adat meghatározott harmadik személy számára történő hozzáférhetővé tétele;
  10. Nyilvánosságra hozatal: az adat bárki számára történő hozzáférhetővé tétele;
  11. Adattörlés: az adatok felismerhetetlenné tétele oly módon, hogy a helyreállításuk többé nem lehetséges;
  12. Adatzárolás: az adat azonosító jelzéssel ellátása további kezelésének végleges vagy meghatározott időre történő korlátozása céljából;
  13. Adatmegsemmisítés: az adatokat tartalmazó adathordozó teljes fizikai megsemmisítése;
  14. Harmadik személy: olyan természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely nem azonos az érintettel, az adatkezelővel vagy az adatfeldolgozóval.
  15. Adatvédelmi incidens: személyes adat jogellenes kezelése vagy feldolgozása, így különösen a jogosulatlan hozzáférés, megváltoztatás, továbbítás, nyilvánosságra hozatal, törlés vagy megsemmisítés, valamint a véletlen megsemmisülés és sérülés.
  • Adatkezelés célja

A Szolgáltató az Érintett által rendelkezésre bocsátott adatokat célhoz kötötten, kizárólag a megrendelés teljesítése, a számlázás lehetővé tétele, a létrejött szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása, illetve ha az Érintett feliratkozott hírlevélre, akkor hírlevél (külön hozzájárulás esetén célzott hirdetés) küldése érdekében tárolja és kezeli.

Az automatikusan rögzítésre kerülő adatok célja statisztikakészítés, tudományos ismeretterjesztés, az informatikai rendszer technikai fejlesztése illetve a Honlap fejlesztése.

A Szolgáltató a megadott személyes adatokat a fent meghatározott céloktól eltérő célokra nem használja, illetve használhatja fel. Személyes adatok harmadik személynek vagy hatóságok számára történő kiadása – hacsak törvény ettől eltérően nem rendelkezik kötelező erővel – az Érintett előzetes, kifejezett hozzájárulása esetén lehetséges.

Minden olyan esetben, ha a szolgáltatott adatokat a Szolgáltató az eredeti adatfelvétel céljától eltérő célra kívánja felhasználni, erről az Érintettet tájékoztatja, és ehhez előzetes, kifejezett hozzájárulását megszerzi, illetőleg lehetőséget biztosít számára, hogy a felhasználást megtiltsa.

  • Adatkezelés jogalapja

Az adatkezelésre a Honlap használóinak önkéntes, megfelelő tájékoztatáson alapuló nyilatkozata alapján kerül sor, amely nyilatkozat tartalmazza az Érintett kifejezett hozzájárulását ahhoz, hogy a Honlap használata során közölt személyes adataik felhasználásra kerüljenek.

A Szolgáltató általi adatkezelésekre az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Info.tv.) 5. § (1) bekezdés a) pontja szerint az Érintett önkéntes hozzájárulása alapján, valamint az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény alapján kerül sor.

Szolgáltató a neki megadott személyes adatokat, azok valódiságát nem ellenőrzi. A megadott adatok megfelelőségéért kizárólag az azt megadó személy, Érintett, szerződő felel. Bármely Érintett e-mail címének megadásakor egyben felelősséget vállal azért, hogy a megadott e-mail címről kizárólag ő vesz igénybe szolgáltatást. E felelősségvállalásra tekintettel egy megadott e-mail címen történt belépésekkel összefüggő mindennemű felelősség kizárólag azt az Érintettet terheli, aki az e-mail címet regisztrálta.

  • Szolgáltató mint adatkezelő megnevezése

 

Cégnév: Egészségtudat Kft.
Székhely, levelezési cím: 1222 Budapest Nektár u. 5/b.
Telefon: +36-20-550-22-81
E-mail: trietadieta@trietadieta.hu
Adószám: 23761098-1-43
Cégjegyzék szám: 01-09-976928
Bejegyző Bíróság neve Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Bankszámlaszám: 11722003-20165352
Számlavezető Bank: OTP
Tárhely szolgáltató:
Cégnév Tárhelypark Kft.
Irodánk címe: 1115 Budapest, Keveháza u. 3.
Telefon: +36 1 700 4140
Adószám: 23289903-2-13
Cégjegyzékszám: 13-09-145888
Bankszámlaszám: 12011179-01395626-00100003 – Raiffeisen Bank Zrt.
IBAN kód: HU38 1201 1179 0139 5626 0010 0003
GIRO kód: 12011179-01395626-00100003

 

  • Az adatkezelés időtartama

A megadott személyes adatok (megrendelés során megadott) törlésére bármikor, a törlési kérelem elküldését követően kerülhet sor. A kérelem beérkezését követően a személyes adatokat a Szolgáltató törli rendszeréből.

A naplózott, technikai adatokat a rendszer – az utolsó látogatás dátumának kivételével, amelyet automatikusan felülír – a naplózás időpontjától számítva addig tárolja, amíg a felhasználótól annak törlésére vonatkozó kifejezett kérés nem érkezik.

Fenti rendelkezések nem érintik a jogszabályban (pl. számviteli jogszabályokban) meghatározott megőrzési kötelezettségek teljesítését, valamint a Honlapon történő regisztráció során vagy egyéb módon adott további hozzájárulások alapján történő adatkezeléseket.

 

8.6. A kezelt személyes adatok köre

A Honlapon történő megrendeléshez az Érintetteknek egy regisztrációs vagy megrendelési űrlapot kell kitölteniük, melynek során a megrendelés Szolgáltató általi teljesítéséhez kötelezően meg kell adnia alábbi adatokat:

Kapcsolati adatok

–        Megrendelő neme,

–        vezetéknév,

–        keresztnév,

–        értesítési telefonszám,

–        e-mail cím,

–        számlázási cím: számlázási név (ha eltér, pl. cégnév), ország, irányítószám, város, utca, házszám, kiegészítő adatok, mint pl. kaputelefon.

Illetőleg a regisztrációt követően a kiszállítási illetve a számlázás címet.

8.7.            Technikai adatok

Az Érintett bejelentkező számítógépének azon adatai, melyek a szolgáltatás igénybe vétele során generálódnak és melyeket a Szolgáltató rendszere a technikai folyamatok automatikus eredményeként rögzít. Ezek különösen a látogatás dátuma és időpontja, az Érintett számítógépének IP címe, böngészőjének típusa, a megtekintett és az előzőleg látogatott weboldal címe.

Az automatikusan rögzítésre kerülő adatokat a rendszer az Érintett külön nyilatkozata vagy cselekménye nélkül a belépéskor, illetve kilépéskor automatikusan naplózza. Ezen adatok egyéb személyes felhasználói adatokkal – törvény által kötelezővé tett esetek kivételével – össze nem kapcsolhatók. Az adatokhoz kizárólag a Szolgáltató fér hozzá.

A Honlap html kódja a Szolgáltatótól független, külső szerverről érkező és külső szerverre mutató hivatkozásokat tartalmazhat. E hivatkozások szolgáltatói az ő szerverükre történő közvetlen kapcsolódás miatt felhasználói adatokat képesek gyűjteni.

8.8.            Cookie-k

A Szolgáltató, illetve a megjelölt külső szolgáltatók a testre szabott kiszolgálás érdekében az Érintett számítógépén kis adatcsomagot, ún. sütit (cookie) helyeznek el és olvasnak vissza. Ha a böngésző visszaküld egy korábban elmentett sütit, a sütit kezelő szolgáltatónak lehetősége van összekapcsolni az Érintett aktuális látogatásai során elmentett adatait a korábbiakkal, de kizárólag a saját tartalma tekintetében.

A Szolgáltató a következő cookie-t használja:

–        Átmeneti (session) cookie: a session cookie-k az Érintett látogatása után automatikusan törlődnek. Ezek a cookie-k arra szolgálnak, hogy a Szolgáltató Honlapja hatékonyabban és biztonságosabban tudjon működni, tehát elengedhetetlenek ahhoz, hogy a Honlap egyes funkciói vagy egyes alkalmazások megfelelően tudjanak működni.

–        Állandó (persistent) cookie: állandó cookie-t is használ a Szolgáltató a jobb felhasználói élmény érdekében (pl. optimalizált navigáció nyújtása). Ezek a cookie-k hosszabb ideig kerülnek tárolásra a böngésző cookie file-jában. Ennek időtartama attól függ, hogy az Érintett az internetes böngészőjében milyen beállítást alkalmaz.

–        Jelszóval védett munkamenethez használt cookie.

–        Bevásárlókosárhoz szükséges cookie.

–        Biztonsági cookie.

A legtöbb böngésző menüsorában található „Segítség” funkció, tájékoztatást nyújt arra vonatkozóan, hogy az Érintett saját böngészőjében

–        hogyan tudja letiltani a cookie-kat,

–        hogyan fogadhat el új cookie-kat,

–        hogyan adhat utasítást böngészőjének arra, hogy új cookie-t állítson be, vagy

–        hogyan kapcsoljon ki egyéb cookie-kat.

Külső szerverek segítik a Honlap látogatottsági és egyéb webanalitikai adatainak független mérését és auditálását (Google Analytics). A mérési adatok kezeléséről az adatkezelők tudnak részletes felvilágosítást nyújtani az Érintett részére. Elérhetőségük: www.google.com/analytics/

Amennyiben az Érintett nem szeretné, hogy a Google Analytics a fenti adatokat az ismertetett módon és céllal mérje, telepítse böngészőjébe az ezt blokkoló kiegészítőt.

A Honlap a Google Adwords remarketing követő kódjait használja. Ennek alapja, hogy az oldalra látogatókat később a Google Display hálózatába tartozó weboldalakon remarketing hirdetésekkel kereshessük fel. A remarketing kód cookie-kat használ, a látogatók megcímkézéséhez. A Honlap felhasználói letilthatják ezeket a cookie-kat, amennyiben felkeresik a Google hirdetési beállítások kezelőjét és követik az ott található utasításokat. Ezt követően az adott Érintett részére nem fognak megjelenni személyre szabott ajánlatok a Szolgáltatótól.

  • Érintett jogai és jogérvényesítési lehetőségek 

8.9.1.            Tájékoztatáshoz való jog

Az Érintett bármikor jogosult tájékoztatást kérni a Szolgáltató által kezelt, rá vonatkozó személyes adatokról.

Szolgáltató az Érintett kérésére tájékoztatást ad a rá vonatkozó, általa kezelt adatokról, az általa vagy rendelkezése szerint megbízott adatfeldolgozó által feldolgozott adatairól, azok forrásáról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, továbbá az adatfeldolgozó nevéről, címéről és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységéről, az adatvédelmi incidens körülményeiről, hatásairól és az elhárítására megtett intézkedésekről, továbbá – az Érintett személyes adatainak továbbítása esetén – az adattovábbítás jogalapjáról és címzettjéről. Szolgáltató a kérelem benyújtásától számított 30 napon belül írásban adja meg a kért tájékoztatást.

A Szolgáltató – ha belső adatvédelmi felelőssel rendelkezik, a belső adatvédelmi felelős útján – az adatvédelmi incidenssel kapcsolatos intézkedések ellenőrzése, valamint az Érintett tájékoztatása céljából nyilvántartást vezet, amely tartalmazza az Érintett személyes adatok körét, az adatvédelmi incidenssel Érintettek körét és számát, az adatvédelmi incidens időpontját, körülményeit, hatásait és az elhárítására megtett intézkedéseket, valamint az adatkezelést előíró jogszabályban meghatározott egyéb adatokat.

Az Érintett bármely, az adatkezeléssel kapcsolatos kérdéssel, illetve észrevétellel a Szolgáltató munkatársához fordulhat az 4. pontban megjelölt elérhetőségeken keresztül.

8.9.2.            Érintett kérheti adatainak törlését, helyesbítését, zárolását

Az Érintett bármikor jogosult a helytelenül rögzített adatainak helyesbítését vagy azok törlését kérni az alább megjelölt elérhetőségek valamelyikén. Szolgáltató a kérelem beérkezésétől számított 5 munkanapon belül törli az adatokat, ez esetben azok nem lesznek újra helyreállíthatók. A törlés nem vonatkozik a jogszabály (pl. számviteli szabályozás) alapján szükséges adatkezelésekre, azokat Szolgáltató a szükséges időtartamig megőrzi.

Az Érintett kérheti továbbá, adatainak zárolását. A Szolgáltató zárolja a személyes adatot, ha az érintett ezt kéri, vagy ha a rendelkezésére álló információk alapján feltételezhető, hogy a törlés sértené az Érintett jogos érdekeit. Az így zárolt személyes adat kizárólag addig kezelhető, ameddig fennáll az adatkezelési cél, amely a személyes adat törlését kizárta.

A helyesbítésről, a zárolásról és a törlésről az Érintettet, továbbá mindazokat értesíteni kell, akiknek korábban az adatot adatkezelés céljára továbbították. Az értesítés mellőzhető, ha ez az adatkezelés céljára való tekintettel az Érintett jogos érdekét nem sérti.

Ha a Szolgáltató az Érintett helyesbítés, zárolás vagy törlés iránti kérelmét nem teljesíti, a kérelem kézhezvételét követő 30 napon belül írásban közli a helyesbítés, zárolás vagy törlés iránti kérelem elutasításának ténybeli és jogi indokait.

8.9.3.            Érintett tiltakozhat személyes adatainak kezelése ellen

Az Érintett tiltakozhat személyes adatának kezelése ellen. Szolgáltató a tiltakozást a kérelem benyújtásától számított legrövidebb időn belül, de legfeljebb 15 nap alatt megvizsgálja, annak megalapozottsága kérdésében döntést hoz, és döntéséről a kérelmezőt írásban tájékoztatja.

Az Érintett a jogait a 4. pontban feltüntetett elérhetőségeken gyakorolhatja.

8.9.4.            Az Érintett az Info.tv., valamint a Polgári Törvénykönyv (2013. évi V. törvény) alapján

  1. Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c.; www.naih.hu ) fordulhat vagy
  2. Bíróság előtt érvényesítheti jogait.

Amennyiben az Érintett szolgáltatás igénybevételéhez a regisztráció során harmadik fél adatait adta meg vagy a Honlap használata során bármilyen módon kárt okozott, a Szolgáltató jogosult az Érintettel szembeni kártérítés érvényesítésére. A Szolgáltató ilyen esetben minden tőle telhető segítséget megad az eljáró hatóságoknak a jogsértő személy személyazonosságának megállapítása céljából.

8.9.5.  E-mail címek felhasználása

A Szolgáltató kiemelt figyelmet fordít az általa kezelt elektronikus levélcímek felhasználásnak jogszerűségére, így azokat csak az alábbiakban meghatározott módon használja fel (tájékoztató vagy reklám) e-mail küldésére.

Az e-mail címek kezelése elsősorban az Érintett azonosítását, a megrendelések teljesítése, szolgáltatások igénybe vétele során a kapcsolattartást szolgálja, így elsősorban ennek érdekében kerül sor e-mail küldésére.

  1. Adatbiztonság

Szolgáltató kötelezi magát, hogy gondoskodik az adatok biztonságáról, megteszi továbbá azokat a technikai intézkedéseket, amelyek biztosítják, hogy a felvett, tárolt, illetve kezelt adatok védettek legyenek, illetőleg mindent megtesz annak érdekében, hogy megakadályozza azok megsemmisülését, jogosulatlan felhasználását és jogosulatlan megváltoztatását. Kötelezi magát arra is, hogy minden olyan harmadik felet, akiknek az adatokat esetlegesen továbbítja vagy átadja, ugyancsak felhívja ez irányú kötelezettségeinek teljesítésére.

  1. Egyéb rendelkezések

Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy jelen Adatkezelési Tájékoztatót az Érintettek Honlapon keresztül történő előzetes értesítése mellett egyoldalúan módosítsa. A módosítás hatályba lépését követően az Érintett a Honlap használatával ráutaló magatartással elfogadja a módosított Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltakat.

Jelen Adatkezelési Tájékoztató 2016. 12. 05. napjától érvényes.

A Honlap Adatkezelési Tájékoztató elérhető és letölthető itt.

 

Call Now Button